loading...
2Tarfand
ММŴ بازدید : 1239 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (1)

با استفاده از کدهای زیر شما میتوانید به بخشی که دوست دارین رفته با کلیک کردن روی کد
بیشتر کدها در تایم لاین استفاده میشه برای سرکار گذاشتن افراد ساده که خیلی وقت ها هم کار کرده شما بعد از کد هر متنی را میتوانید وارد کنید ابتدا باید پایان کد از علامت / استفاده کنید و متن مورد نظر خود را بنویسید
برای استفاده از کدها ابتدا کدها را کپی سپس داخل تایم لاین یا چت ارسال کنید و کد را باز کنید به ادامه مطلب جهت دیدن کد ها مراجعه کنید

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط reza در تاریخ 1394/01/16 و 10:56 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز خیلی ممنون اززحمات شما
لاین قبلا تعدادی استیکربرام فرستاد یعنی چندماه پیش دانلود کردم ولی بعد که حذف اکانت کردم دوباره امدم لاین رفتم که دانلود کنم لینک دانلودش ازتاریخش گذشته بود نمیشه دانلود کرد😂
ایادوباره میتونم دانلودشون کنم؟😕
پاسخ : سلام مرسی خیر نمیشه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 167
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12602
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 68
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 678
  • بازدید ماه : 2,122
  • بازدید سال : 14,755
  • بازدید کلی : 526,112