loading...
2Tarfand
ММŴ بازدید : 68499 چهارشنبه 17 دی 1393 نظرات (21)

خوب امروز میخوام اموزش جدیدی رو در خصوص دریافت سکه های لاین بدون دانلود برنامه و بازی معرفی کنم امیدوارم ک به دردتون بخوره به ادامه مطلب مراجعه کنید...

(دلیل اصلی این آموزش اضافه شدن یک گزینه جدید به این بخش میباشد)

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زهرا محسنی در تاریخ 1394/08/13 و 0:44 دقیقه ارسال شده است

سلام چرا هر چی میزنم میگه نام کاربری را صحیح وارد کنید من که درست وارد میکنم😢
پاسخ : دوباره عضو شید

این نظر توسط رزیتا در تاریخ 1394/07/17 و 2:34 دقیقه ارسال شده است

سلام من قبلا از فری کوین سکه گرفتم و دیلیت اکانت کردم الآن دوباره میخوام بگیرم نمیشه چیکار کنم
پاسخ : شمارتون رو ثبت کنید

این نظر توسط ستاره در تاریخ 1394/07/08 و 15:45 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید
من هر چی تلاش میکنم نمیتونم عضو سایت شما بشم همش یا کاربری اشتباه هست یا ایمیل!!
ایمیل که نمیشه اشتباه باشه!!
شاید نمیشه اصلا عضو بشی!!
پاسخ : درست شد

این نظر توسط ali در تاریخ 1394/07/02 و 16:06 دقیقه ارسال شده است

سلام من بازی که دانلود میکنم سکه نمیگیرم خواهشا بم بگید چیکارکنم
پاسخ : فقط یک بار میتونید سکه بگیرین از هر یک بازی

این نظر توسط elena در تاریخ 1394/06/02 و 22:24 دقیقه ارسال شده است

سلام من getcoinsندارم چیکارکنم لاینم اخرین نسخس سبزنیس سفیده روش کلیک نمیشه کرد
پاسخ : سلام شمارتون رو ثبت کنید

این نظر توسط Emad در تاریخ 1394/05/22 و 18:25 دقیقه ارسال شده است

سلام. من شمارمو از لاین پاک کردم اما وقتی ای پی. روعوض میکنم مثلا روی کشور ژاپن همه استیکرای اون کشورو نمیتونم دانلود کنم و مینویسه not on sale الان من باید چیکار کنم؟
پاسخ : این استیکر ها برای استفاده مدت زمان مشخصی دارن not on sale به این معناس که استیکر غیر فعال شده و قابل دسترسی نیست

این نظر توسط پرويز در تاریخ 1394/05/16 و 11:43 دقیقه ارسال شده است

براي لاين توايفون چطوري ميشه سكه مجاني گرفت
پاسخ : http://2tarfand.rzb.ir/post/30

این نظر توسط Hooman در تاریخ 1394/05/11 و 18:55 دقیقه ارسال شده است

سلام
من قبلا از فری کوین برنامه هارو دانلود کردمو سکه هامو گرفتم حدودا 230 سکه بود
ولی بعدا اکانتمو پاک کردم و دوباره نصب کردم تمام سکه ها و استیکرایی که گرفته بودم حذف شدن الانم شمارمو از لاین حذف کردم اگه دوباره شمارمو ثبت کنم میتونم سکه بگیرم؟؟؟
لطفا راهنماییم کنید
ممنون
پاسخ : سلام اگه شمارتون رو ثبت کنید درست میشه موفق باشید

این نظر توسط Mahnaz در تاریخ 1394/04/20 و 12:05 دقیقه ارسال شده است

سلام كسى نيست جواب سوال منو بده
گوشى ايفون گذينه free coin نداره چجورى بازى دان كنم سكه بده!؟

این نظر توسط Mahnaz در تاریخ 1394/04/17 و 12:44 دقیقه ارسال شده است

سلام چجورى ميشه روى گوشى ايفون سكه بگيرم اخه گذينه فرى كوين و نداره!؟
پاسخ : http://2tarfand.rzb.ir/post/30


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 167
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12602
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 732
  • بازدید ماه : 2,176
  • بازدید سال : 14,809
  • بازدید کلی : 526,166