loading...
2Tarfand
ММŴ بازدید : 37976 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (25)

سلام دوستان عزیز وگرامی برای آموزش دانلود استیکرهای مخفی لاین به ادامه مطلب رجوع کنید...

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sahar در تاریخ 1394/08/12 و 14:05 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید من همرو انجام دادم و دو استیکر هم دانلود کردم الان میخام مال بقیه کشور ها هم بردارم باید چیکار کنم با اینکه کشور ای پی را تغییر میدم اما دیگه توی قسمت فیری چیزی واسم نمیاره؟!!
پاسخ : ابتدا لاین خود را ببندین بعدش ایپی عوض کنید دوباره لاین رو باز کنید

این نظر توسط sahar در تاریخ 1394/08/10 و 16:20 دقیقه ارسال شده است

ببخشید کی جاب میدین؟
من فیس بوک رو گوشیم هست و بز هم هست روی اکانتم باز هست ولی هر چی میزنم انلینک نمیشهههههههههههشکلک(
پاسخ : فیلتر شکنتون حتما hot spoot باشه سرعت نتتون هم بالا

این نظر توسط sahar در تاریخ 1394/08/10 و 16:16 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید من وقتی میخام فیس بوک را لینک کنم همش میزنه لود و اخرش بر میگرده روی خود لاین اما گرینه لینک به انلینک تبدیل نمیشه چیکارش کنم؟
البته من قبلش فیس بوکمو باز کردم روی گوشی چیکارش کنم/؟
چقدر طول میکشه به انلینک تبدیل بشه؟!!
پاسخ : سلام طول کشیدنش بستگی به فیلتر شکن شما و سرعت نت شماست اما حدا اقل 5مین و اینکه از hot spoot استفاده کنید

این نظر توسط taheri در تاریخ 1394/08/04 و 3:33 دقیقه ارسال شده است

چرا من نمیتونم دیگه استیکر دان کنم یعنی هولا دیگه کار نمیکنه نسخه جدیدشم بهم نمیده همش میزنه سایت با مشکل مواجه است
پاسخ : از گوگل پلی دانلود کنید نسخه جدید رو

این نظر توسط masoud در تاریخ 1394/06/28 و 15:08 دقیقه ارسال شده است

داداش این استیکر پولی رو باید چ جور گرفت
پاسخ : باید خرید

این نظر توسط حامد در تاریخ 1394/05/23 و 3:07 دقیقه ارسال شده است

من تا اخرش میرم ولی اونجا تو استیکر نوشته ادد دیس فرند درحالی که گزینه ادد نداره کجا اشتباه کردم دقیقا؟؟
پاسخ : احتمالا یا نتتون هنگه و یا اکانت جدیدی ساختین

این نظر توسط Shokufeh در تاریخ 1394/03/29 و 16:27 دقیقه ارسال شده است

اصلاً نمی‌تونم با هولا کار کنم. آخرین ورژن هم هست، اون توضیحاتی هم که دادین، انجام دادم. ولی کار نمی‌کنه! آیدی لاینتون چیه؟
پاسخ : از هولا نسخه قدیمی استفاده کنید بر روی انجمن سایت موجوده

این نظر توسط علی در تاریخ 1394/03/22 و 12:55 دقیقه ارسال شده است

نمیشه
هولا ورژن جیدش هم دان کردم نمیشه
اصن این ورژن با اینی که من اپش کردم فرق دااره
پاسخ : ولا رو نباید اپ کنید از نسخه ی قدیمی استفاده کنید بر روی انجمن سایت موجوده

این نظر توسط mohsen در تاریخ 1394/03/21 و 22:34 دقیقه ارسال شده است

آقا من مشکل اساسی دارم برا کار با vpn و گرفتن استیکر
گوشیمم آیفونه
نه من بلکه کسایی هم کهـیفون دارن نمیتونن

تو رو خدا راهنمایی کنین
پاسخ : http://2tarfand.rzb.ir/cat/18/18.html

این نظر توسط sahar در تاریخ 1393/12/03 و 11:19 دقیقه ارسال شده است

سلام من قبلا ازهولا و open vpnاستیکردانلودمیکردم اما حالا باهیچکدوم نمیتونم نمیدونم چرا هولا روکه میزنم اصلا قسمت فری برام بازنمیشه ممنون اگه کمکم کنی
پاسخ : سلام هولا رو اپدیت کنید اگه حل نشد لاین چی ام بدید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 167
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12602
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 116
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 774
  • بازدید ماه : 671
  • بازدید سال : 13,304
  • بازدید کلی : 524,661