loading...
2Tarfand
ММŴ بازدید : 3336 چهارشنبه 22 بهمن 1393 نظرات (9)

در لاین چند نوع استیکر وجود دارد برای دانلود استیکرهای که با تغییر ای پی میتوانید دانلود کنید. استیکرهای که نیاز به وارد کردن شماره تلفن کشور خاصی هست جهت دانلود. استیکرهای که نیاز به وارد کردن سریال هست که معمولا برای به دست اوردن سریال باید محصول خاصی خرید کنید که محصولات در ایران موجود نیست و استیکرهای که نیاز به نصب برنامه خاصی هست برای دانلود.
که در این قسمت روش دانلود استیکرهای که با تغییر ای پی میشود دانلود کرد را آموزش می دهیم پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sadeghafshar در تاریخ 1394/08/05 و 10:07 دقیقه ارسال شده است

چرا با هولا وقتی کشورو انتخاب میکنم نمیره داخل لاین جواب بدید واسه استیکر دانلود کردن
پاسخ : اپدیت کنید هولا رو

این نظر توسط mohammad در تاریخ 1394/06/20 و 23:46 دقیقه ارسال شده است

من چرا از هیچ کشوری نمیتونم وارد شم ترخدا جوابمو زود بده
پاسخ : فیلتر شکنتون رو اپدیت کنید

این نظر توسط elena در تاریخ 1394/06/15 و 13:48 دقیقه ارسال شده است

سلام، وقتتون بخیر، من ثبت نام کردم اما متاسفانه اون طریقه ثبت نام که به ایمیلم میاد نیومده!!!
چجوریه؟ باید چیکار کنم؟
مرسی از پاسخگوییتون
پاسخ : درست شد عزیز

این نظر توسط سایه در تاریخ 1394/06/04 و 2:57 دقیقه ارسال شده است

سلام. من جدیدا نمیتونم با هولا استیکر دان کنم.نسخه قدیمیش هم اینجا واسم باز نمیشه.اگه امکانش هست لینک دانلود نسخه قدیمیشو ب لاینم بفرستید@ممنون میشم
لینک آلوچه
http://line.me/ti/p/9htuDzIIky
یاحق
پاسخ : http://freeupload.ir/d7pjbh0anjh7/org.hola.apk.html

این نظر توسط sepideh در تاریخ 1394/04/17 و 22:18 دقیقه ارسال شده است

سلام چرا واسه من وصل نمیشه آیا نیاز به vpnداره؟؟؟
پاسخ : بله

این نظر توسط William در تاریخ 1394/04/08 و 7:18 دقیقه ارسال شده است

بابا چرا همه ی لینک های دانلود خرابه؟؟
پاسخ : لینک ها سالمه دوست عزیز

این نظر توسط azadeh در تاریخ 1394/03/26 و 20:36 دقیقه ارسال شده است

سلام چطور شماره مو از لاین حذف کنم
پاسخ : http://2tarfand.rzb.ir/cat/2/2.html

این نظر توسط mohsen در تاریخ 1394/03/21 و 22:31 دقیقه ارسال شده است

سلام
من هرکاری میکنم هات اسپات رو فقط از امریکا وارد میشه
میخوام از کشورای دیگه وارد شم برا استیکر متاسفانه پولیه
از چه وی پی انی استفاده کنم که پوای نباشه و بشه استیکرارو گرفت؟؟؟؟؟
گوشیم 4s آیفونه
پاسخ : از hola vpn استفاده کنید

این نظر توسط حاج عارفــــــــ ♣ در تاریخ 1393/12/08 و 15:02 دقیقه ارسال شده است

ایدی لاینتون چیه؟؟
پاسخ : mohamadmw


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 167
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12602
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 135
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 780
  • بازدید ماه : 2,224
  • بازدید سال : 14,857
  • بازدید کلی : 526,214